Vår lille familie

Vår lille familie
Her er vi!!!

mandag 15. februar 2010

mandag, og ny uke.

Ja, så er en ny uke her igjen. Pga en urolig natt med Marie som hostet, sov vi litt for lenge idag tidlig. Siden jeg da ikke kom meg på behandling, fikk Marie fri med meg. Vi handlet litt, og fikk ryddet og vasket en haug med klær her hjemme...utrolig at det alltid er så mye å vaske!!!

Marie og jeg tok oss også en tur til pappa/morfar på sykehuset idag, mens Elise var hjemme med en venninne på besøk!

Vi venter også på en nyyydelig dress til Marie, som en annen mamma har sydd! vi har også to fleecekjoler fra henne, og jeg anbefaler virkelig å bestille noe der til deres små! utrolig skjønne klær!http://www.polkadots.typepad.com/design/ Den lilla dressen er til Marie- så søøt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar